Blade je mezi quady sice starým známým, ale v tomto provedení je novinkou. Největší novinkou oproti dříve prodávanému modelu 525 je nezávislé zavěšení zadních kol, takzvané IRS, které mu dovolí ještě lepší prostupnost terénem, a navíc je nově vybaven elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu a elektricky ovládaným připojováním pohonu předních kol.

V tomto provedení je pak postaven na 14palcová kola s hliníkovými 8paprskovými disky. Obuto – co jiného než Maxis Bighorn.

Design Blada se dá označit jako agresivní, samozřejmě bavíme-li se v nuancích pracovních čtyřkolek. Díky čtveřici předních čočkových reflektorů vypadá čtyřkolka velmi moderně. Na první pohled je znát, že Blade patří do lesa a těžkého terénu, v přední i zadní části najdete mohutný kovový rám, blatníky jsou olemovány pružným plastem.

Velmi příjemným detailem je dvojice chromových koncovek výfuku, která je umístěna vysoko pod plasty zadní partie. Ovladače a palubka jsou řešeny čistě funkčně, vévodí jim velký digitální displej známý i z ostatních modelů TGB.

Silnou stránkou Blada je kromě designu a podvozku především motor. Vodou chlazený jednoválec o objemu 502,6 cm3 s výkonem 40 koní si se 315 kilogramy provozní hmotnosti hravě poradí, a jezdec si tak kromě skvělé průchodnosti terénem užije při prudkém přidání i neustálé hrabání zadních kol. Velice slušné jsou také brzdy, které vyhovují v terénu i na silnici.

Majitele potěší velmi slušná základní výbava – kromě již zmiňovaných hliníkových disků se skvělými pneu od Maxisu do ní patří i elektrický naviják, homologované tažné zařízení, blastry na řidítkách nebo pancéřované brzdové hadičky. V současné době navíc probíhá u prodejců TGB akce – k této čtyřkolce dostanete za svou cenu zadní boxy DAX v hodnotě 5000 Kč a enduro přilbu LS2 v hodnotě 2000 Kč. Je potřeba ještě nějaký další argument?

Foto: Archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here