V roce 1997 nakoukla továrna BMW do říše cruiserů díky modelu R1200C. Byl velký, těžký a motorově celkem poddimenzovaný – 61 koní fakt není moc.
Jenomže díky německé přesnosti a zajímavě řešenému podvozku si i přes malý výkon získal relativně dost fanoušků. Jedním z nich byl i Robert Levinson. Ale jen do chvíle, kdy se v jeho hlavě zrodila ta pověstná myšlenka vzít do ruky flexu a trochu motorku předělat.
Písty BBPower parádně pasují do leštěných hlav válců společně s vačkami z modelu S a pár dalšími díly z řady GS. Dobrá směska, ne? Výfukový systém je kompletně domácí výroby a celý chod motoru řídí nová programovatelná ECU Techlusion.
Robert namontoval nově 6stupňovou převodovku, tlumení Paralever z 1100S a naopak přední část vidlice pochází z R1100S Boxer Cup Replica. A náš velký mix motocyklů BMW zakončuje přední světlomet z R1150R Rockster (vidiš to, Somiku :)).
Vzhled si každý musí přebrat sám. Tak jako tak patří majiteli velká poklona, že dokázal poskládat něco tak zajímavýho. Pokud chcete o téhle motorce vědět ještě víc, TADY najdete pár dalších info…
Foto: Robert Levinson