Triumph přivezl do Milána pouze jednu úplnou novinku v podobě Daytony 675. Motorka je lehčí, silnější a prošla i přepracováním designu. Podle Triumphu bude tohle absolutní král supersportovní třídy.

Když Triumph v roce 2006 přišel do třídy supersportů, bylo to bráno jako holé šílenství. Tuhle kategorii totiž okupovali pouze japonské motorky, které v tu dobu neměly konkurenci. Trimph ale dokázal, že i relativně (v tu dobu) malý evropský výrobce je může potrápit v jejich vlastní hře.

Daytona byla jako zjevení a nový model na to jde ještě víc zostra. Úplně nový je motor, který posílil na 128 koní (oproti 125 koním předešlého modelu) a zvednul se i točivý moment na konečných 75 Nm. Vyšší výkon byl možný díky většímu vrtání a kratšímu zdvihu, který posunul otáčkový limit až na 14 400 rpm. Nový je i blok motoru, který je oddělený od vrchního karteru. Převodovka dostala anti-hoppingovou spojku už v základu. 

Motorka bohužel přišla o výfuk pod sedlem, který jsme měli tolik rádi. Teď je koncovka na pravé straně u motoru hlavně kvůli centralizaci hmoty. Celá motorka je o 1,5 lehčí.

Na podvozku najdeme nové tlumiče KYB, které budou držet na zemi lepivé Pirellky SuperCorsa. Kompletně nový je systém ABS, který je vypínatelný a obsahuje režim “Track”, ve kterém nechá zadní kolo klouzat, ale dále bude zabraňovat prokluzu předního kola.

Design motorky se přiostřil a kvalita zpracování vypadá ještě o kousek lépe než na starším modelu. Tovární záruka je na neomezené kilometry nebo dva roky.

Rychlejší model 675R má opět lepší tlumiče, které dodala firma Ohlins. Vzadu je centrál TTX, vpředu pak NIX30. Brzdy má na starosti Brembo se svými monoblokovými třmeny včetně ABS ve standardní výbavě. Na R najdeme i systém pro rychlořazení pod plným plynem.

Foto: Triumph

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno