Co přivezli do Milána Britové? Inovovanou osmistovku Tigera se kterou snadno doženou konkurenci a také dvě limitované edice velkých cruiserů

Tiger 800 XR/XRx a Tiger 800 XC/XCx

Kategorie cestovních endur je stále na vzestupu, není tedy divu, že Triumph přišel s inovací svého „malého“ Tigera. Na první pohled krapet pozměněný design doprovází řada více či méně podstatných novinek. Tak předně tu máme hned čtyři verze pro jednoduché rozdělení. XR je silniční verze na litých kolech s nižším sedlem (810-830 mm oproti 840-860 mm) a stejným podvozkem Showa jako u předchozí generace. XC potom znamená offroadovou variantu s předním 21palcovým kolem, dráty a nově také plně nastavitelným podvozkem WP se zdvihy 220 mm. U obou variant pak ABS a kontrola trakce v základu, ovšem pouze v režimu on/off. A to je jeden rozdílů u nabitějších verzí s přídomkem x. U těch si totiž připlatíte za výbavu, ve které najdete například ABS se třemi jízdními režimy, možnost výběru palivové mapy nebo kontrolu trakce nastavitelnou v různých úrovních. Krom toho zde najdete více informací na palubním počítači, centrální stojan nebo tempomat. Motorově pak zůstává vše při starém, máme tedy tu čest s řadovým tříválcem o objemu 800 cm3 s výkonem 95 koní a točivým momentem 78 Nm. S tímhle sametovým tříhrnkem a novou výbavou má Tiger velkou šanci se porvat ve středním segmentu cestovních endur.

 

Rocket X

Rocket, tahle šílená tříválcová atomová zbraň, je na trhu už deset let. Triumph to chce oslavit a tak připravil limitovanou edici X. Naprosto všechno, co jde je přelakováno do černé barvy, kterou rozbíjí jen pruhy broušeného hliníku na nádrži, blatnících a sání. A jelikož bude vyrobeno pouze 500 kusů, každý z majitelů najde na motorce plaketu s výrobním číslem. Pěkná oslava.

 

Thunderbird Nightstorm

Černá je mezi milovníky cruiserů stále barvou číslo jedna a tak není divu, že většina výrobců v ní má alespoň jednoho velkého mastodonta. Nightstorm to splňuje dokonale, zmiňované barvy na něj museli vyplácat hodně plechovek a naopak chromu tady najdete pomálu. Vše ostatní, vyjma štítku s označením speciální edice, pak zůstává při starém, základem je tedy řadový dvouválec o objemu 1699 cm3 s výkonem 98 koní a hlavně točivým momentem 156 Nm.

Foto: Triumph Motorcycles

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno