Inovovanou Aprilii RSV4 Factory ABS přišel představit sám Max Biaggi, který o víkendu bude možná slavit druhý titul mistra světa s touto značkou. RSV dostalo víc koní, pozměněnou ergonomii, nově nastavenou kontrolu trakce a závodní ABS.

Aprilia nezahálela a v Německu nám před malou chvilkou ukázala prostřednictvím Maxe Biaggiho inovovaný superbike RSV4 Factory ABS.

Mezi nejdůležitější technické highlighty patří posílený motor, který má výkon vyšponovaný na finálních 184 koní při 12 500 otáčkách. Stalo se tak díky přepracovanému výfukovému systému a jemně doladěnému elektronickému managementu motoru. Větší je i točivý moment s hodnotou 117 Nm při 10 500 otáčkách.

Elektronický balíček APRC zahrnuje jemněji vyladěnou kontrolu trakce, která má osm stupňů a dá se nastavovat při jízdě. Kontrola wheelie má novou kalibraci, launch control a asistent pro řazení bez ubírání plynu zůstal beze změn.

Nové je použití závodního ABS 9MP, který dodala firma Bosch. To váze motorky přidalo pouhá dvě kila. Systém se dá nastavit ve třech stupních nebo i úplně vypnout. První level je čistě pro závodní trať, druhý pro silniční jízdu a třetí při použití motorky v dešti. Úplně nové jsou brzdové třmeny Brembo M430.

Designově je RSV4 velmi podobná staršímu modelu, změny se dotknuly pouze tvaru nádrže, která má o jeden a půl litru větší kapacitu (konečných 18 l). Díky tomu má být nová RSV4 i o kousek pohodlnější.

Foto: Piaggio group

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno