*je o něco menší, než jsme čekali – má to logiku, má být praktická a pořád po ruce. Není to rozhodně koráb, spíše motorka na každodenní užití

*hrozně hezky je to udělaný, lak, spasování, materiály, detaily, všechno ladí a perfektně do sebe pasuje

*pamatuje na starý motorkářský pravdy, má centrální stojan! Jednak se bude snáz mazat řetěz, ale hlavně půjde dobře a bezpečně kdekoli zaparkovat.

*tři jízdní režimy: Sport/Standard/Rain – na ten Sport to jede parádně, ten Rain je až moc přidušený (na vodě jsme nakonec jezdili ten střední Standard). Výhoda je, že tu je i režim User, si můžete vytvořit jízdní režim tak, jak bude nejlíp vyhovovat právě vám

 

 

*pod sedlo se nám vešla integrálka, což znamená, že nebude problém tam dát ani třeba tašku s nákupem. Sedák otevřete jedním zmáčknutím tlačítka na hlavním panelu, stejně jak kryt nádrže. Žádné pazvuky, násilnosti – ozve se jen tiché cvak – a je hotovo.

*spotřeba 4,1 litru na 100km? No, je to moc, ale byla zima a je v tom započítáno mnoho studených rozjezdů. V létě to bude daleko míň.

*moc hezká TFT 5palcová přístrojovka. Přehledná, decentní. Možno propojit s telefonem díky aplikaci (zatím IOS a anglicky) a máte rázem i navigaci, muziku a jste na příjmu pro telefony (případně e-maily). Má být moderní a praktická – tohle se jí povedlo

 

 

INFO: https://motohouse.cz/novinka2021-cestovni-ultras-honda-forza-750/

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno