Nejen malé Duky, ale i kapotované RC se KTM dobře prodávají, mladí po takových motorkách touží. A tak si tihle kapotovaní prckové vysloužili inovaci.

Pro sezonu 2022 je v nabídce najdeme značně upravené. Změny jsou vidět na první pohled, nové kapoty a barvy odkazující na účast značky KTM v MotoGP nejsou jedinými novinkami.

Motory samozřejmě splňují normu Euro5, stopětadvacítka se navíc drží na řidičákové normě 15 koní. Větší třistadevadesátka pak umí pěkných 44 koní. Na rozdíl od svojí menší sestřičky je pak vybavena antihoppingovou spojkou a můžete si k ní dokoupit také obousměrné rychlořazení (někdo to neudělá?).

 

 

Víc toho třidevade nabídne také v oblasti elektroniky – díky víceosé inerciální jednotce jsou u ní ABS i kontrola trakce náklonové. U obou modelů pak najdete komplet LED osvětlení s funkcí denního svícení, ABS s režimem Supermoto (zabírá pouze na předním kole), TFT palubku a možnost připojení k telefonu.

Mechanika? Zadní podsedlový rám je nově šroubovaný, 320mm kotouče na předku jsou uchyceny přímo na ráfcích a zakusují se do nich čtyřpístkové radiální brzdiče, nová kola jsou o 3,4 kg lehčí, řídítka jsou nastavitelná.

Podvozek samozřejmě dodalo WP, konkrétně jde o komponenty Apex – u dvacky nenastavitelné, u 390 si dokážete vepředu naklikat kompresi i odskok a vzadu odskok a předpětí. Málo toho není. Pokud vás nové RC zajímají podrobněji, mrkněte na www.ktm.com

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno