Když Audi koupilo Ducati, hodně lidí se ptalo, jaký potenciál viděla německá firma v relativně malé továrně z Itálie. Co obrovský koncern VW skutečně do Italů očekával? Tady jsou první výsledky spojení obou firem.

Jde samozřejmě o peníze. Nejdříve se sice mluvilo o vzájemném propojení výrobních technologií, ale málokdo asi věřil tomu, že by pár italských inženýrů mohlo Audi nabídnout něco, co už dávno neumí. Ani zisk, který Ducati v budoucnu může generovat, nebude asi v porovnání s celosvětovými prodeji koncernu VW nijak závratný.

S příchodem očekávané akce World Ducati Week je jasné, že VW to má velmi dobře vymyšlené. Obrovský sraz příznivců Ducati začíná 21. července a zúčastnit by se jí měla i továrna Lamborghini, kterou také vlastní Volkswagen. Ptáte se proč? Je to jednoduchý – příznivci a majitelé Ducati rádi jezdí rychle a většinou nemají hluboko do kapsy. Spousta z nich by určitě ráda viděla bílé Lamborghini vedle rudé Panigale ve své garáži.

Předchozí autařská firma, která s Ducati spolupracovala, byla “rychlejší” divize AMG od Mercedesu. Podle všeho ve spojení viděla stejný benefit jako VW, ale na koupi celé firmy pravděpodobně neměla.

Výběr aut, které se na World Ducati Weeku objeví, je velmi vzrušující. Nejsou to žádné rodinné sedany Audi A4 nebo nákupní tašky v podobně A1, ale velmi výkonné modely S6, S8 nebo desetiválcové R8. Lamborghini přiveze svoje nejnabušenější Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale nebo šíleného Aventadora.

Foto: Archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno