Mezi kvantem customů najdete spoustu zajímavých staveb a jedna taková vznikla ve firmě BFO Motorcycles. Jejím unikátem je nízká hmotnost, díky které se dostává na úroveň moderních supersportů.

Základem pro switch:BLADE je stařičký řadový čtyřválec z 900RR Firebladu z roku 1998, který sám o sobě není žádným zázrakem. Jeho výkon 134 koní je ale dobrým základem, navíc mu pomáhají kit trysek karburátorů Dynojet a racing výfuková soustava Akrapovič, takže o zvukovou kulisu je postaráno.

Pokud jste se zaměřili na dominantní trubkový rám, bude vás zajímat, že je vyrobený na zakázku z hliníku AW-7020 (dle EN norem). Díky kapotě a podsedlovce z uhlíkových vláken, karbonovým kolům Dynamag a minimu přebytečných dílů se dostáváme k hlavnímu trumfu switch:BLADu – hmotnosti. Když ho totiž postavíte na váhu bez náplní, vyskočí na vás hodnota 138 kg!

  

V oblasti podvozku nečeká žádný unikát, vzadu najdete plně nastavitelný monoshock Öhlins a vepředu je původní teleskopická vidlice. Posledním údajem je použité obutí – Bridgestone BT-016.

Při letmém pohledu asi switch:BLADE neoslní, ale když si uvědomíte, že váží zhruba jako Aprilia RS125 a bije v něm srdce se silou moderní 750ky, tak se karty obrací.

Foto: BFO Motorcycles

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno