V Americe je známa jako Bolt, u nás ji Yamaha představila jako model XV950/R. Ano, mluvíme o novince tří ladiček představené minulý měsíc. A už tu máme první custom verzi a dokonce z hned z dílny mistra Sandse

Tenhle kluk na co sáhne, to se podaří, tedy alespoň za nás. Nová Yamaha XV950 (Carlosovi první dojmy z testu zde) jede hodně ve sportsterovém duchu a tak si o nějakou tu úpravu přímo říká. Sands zvolil svůj oblíbený flat track a Bolt vymazlil právě do tohoto stylu. A upřímně, zas tak moc práce to nebylo, hrálo se na jednoduchost.

 

 

Jako první vše rozšroubovat, zůstal jen rám s motorem a kyvkou. Podvozek vpředu série, vzadu tlumiče Öhlins, delší oproti původním, aby se celý zadek přizvedl. Tomu pomohla také výměna kol, Sands zvolil obě 19ti palcová, pěkně dráty se zlatými ráfky. Nazuty samozřejmě flattrackové gumy. Nádrž zůstala původní, doplněná o sklolaminátový bobek na zadku a tabulku na číslo pod spartánským sedlem. Přední světlo letělo do koše a nahradila ho tabulka a šikovně schovaná lampa dole na levé straně motoru. Pravda, dost nouzovka.

 

Chtělo to samozřejmě i změnu ergonomie, takže široká flatová řídítka. Pak přišel výfuk z kolekce RSD a hromada detailů, různých krytů a držáčků. Ve finále pak jednoduchý ale očividně dobře udělaný lak, který jen podtrhnul zajímavost a jednoduchost celé stavby. Celá motorka jako by prokoukla. Sands ve spolupráci s Yamahou podle nás skvěle ukázal potenciál XV950 jako základu pro custom.

Foto: RSD

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno