Za dvojicí velkých světových veletrhů v Kolíně a Miláně ještě ani nestihli zabouchnout dveře a britský Norton na nás sype další novinku.

Jde vlastně o logické spojení těch dvou předchozích, tedy superbiku V4 a scrambleru Atlas 650. Z toho prvního pochází celá stavba včetně karbonových kapot, kol a rámu.

Ten byl tedy pro použití pouze poloviny motoru upraven, pohonná jednotka se stala pevnostním prvkem, rám je zkrácen, rozvor bude 1399 milimetrů! Motor je stejně jako u Atlasů dvouválcový řaďák se zapalováním 270°, ovšem prošel řadou úprav, které ho nakonec dovedly k 105 koním na zadním kole.

 

Což teda vůbec nezní špatně, pokud vezmeme v potaz, že tahle karbonová kráska váží suchá 158 kg. Ze světa závodění pak nejen luxusní komponenty (podvozek Öhlins NIX30 vpředu, TTXGP vzadu, brzdy Brembo M50), ale také třeba možnost nastavit sklon vidlice a polohukyvky.

Elektronika na nejvyšší úrovni s 6D jednotkou a se všemi funkcemi, jako je závodní ABS, kontrola trakce, anti-wheelie, rychlořazení nebo launchcontrol. Nezajímavá není ani cena, která byla pro Británii stanovena už i pro ČR na 599 900 Kč.

Jasně, není to málo, ale na druhou stranu celokarbonová exkluzivita od Nortonu? To nepotkáš! A svezení to taky bude hodně zajímavý.

Mrkněte k českému dovozci na www.mr43.cz

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here