Ve světě hodně oblíbená motorka, dokonce i u nás v redakci jedna jezdí. Aby také ne.

Honda skloubila dohromady skvělé vlastnosti. Disponuje servisně nenáročným kapalinou chlazeným motorem, který není žádný trhač rukou, nýbrž příjemný společník pro každodenní přesuny i výjimečné výlety.

Ten pro letošek prošel řadou změn, především zvětšením objemu (vyšší zdvih) na 286 cm3. Kromě toho jsou tu nová vačková hřídel, výfukové potrubí a nastavení zapalování – výsledkem je 28 koní a 26,6 Nm, což jsou moc pěkná čísla.

 

 

Ovšem ona nám motorka také zhubla, a to o celé 4 kg (142 a 153 kg), především díky novému rámu a kyvné vidlici. O kousek přiostřila geometrie a prodloužili se nám zdvihy tlumičů Showa (260 mm). Vyšší je i světlá výška. Zmíníme také nové hliníkové ráfky s nižší hmotností, což povede k lepší ovladatelnosti.

Svoje chtěl podle Hondy i komfort – nové sedlo a rozevřenější ergonomie. Verze Rally dostala větší nádrž s objemem 12,8 litru, což bude podle Hondy znamenat dojezd až 410 km.

Na stupačkách nově vyjímatelné gumové vložky, v řídítkách závaží pro tlumení vibrací a spousta dalších drobných detailů. A ceny? Ty jsou prozatím na hodnotách 139 900 Kč za CRF300L a 169 900 Kč za Rally.

Najdete na www.honda.cz.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno