Kawasaki byla štědrá a krom nové ZZR vypustila do světa také nahatou a polokapotovanou šestistovku v třetí generaci. A zase jsou o chlup sportovnější

A ani tady nejde jen o nějaký facelift. Oba zelení bratři dostali přichází do sezóny 2012 s novým rámem a přepracovaným motorem. Pojďme si projít postupně nejdůležitějšími změnami:

MOTOR

* Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 649 cm3, 4 ventily na válec.

* Výkon 72,1 koně v 8.500 ot./min., točivý moment 64 Nm v 7.000 ot./min.

* Více točivého momentu ve středních otáčkách pro více zábavy a každodenní použitelnosti.

* Delší sací potrubí vedené přes rám.

* Nová konstrukce výfuku.

 

RÁM

* Zcela nový dvoutrubkový rám vyrobený z vysokopevnostní oceli.

* Lehčí rám s kratší stavbou a delší kyvnou vidlicí slibuje hravější ovládání.

* Konstrukce umožňuje vytvoření integrovaného vedení od hlavy řízení až k zadnímu náboji.

* Zadní vyosený “offset laydown” tlumič.

* Nová dvoutrubková zadní vidlice kopírující vzhled rámu.

 

DESIGN A TECHNIKA

* Nižší sedlo dovoluje dosáhnout na zem i menším jezdcům.

* Nová přístrojová deska s analogovým otáčkoměrem a digitálním displejem doplněna o další informace – dojezd, spotřeba, ukazatel ekonomické jízdy.

* Lehké šestipaprskové ráfky.

* ABS poslední generace = lehčí a přesněji pracující

* Nádrž je o 20 mm vyšší, motocykl působí nahrbenějším dojmem.

ER-6n

* Ještě agresivnější design, ostré tvary kapoty, popuštěné přední světlo.

* Chrániče vidlice doplňují vzhled přední části a ochraňují vidlici před znečištěním.

* Boční kryty motoru jsou užší, blinkry jsou namontovány na držáku světla.

* Nové LED světlo přispívá štíhlejšímu vzhledu zadní partie.

* Upravené výfukové potrubí a koncovka.

ER-6f

* Je znát ještě silnější příklon k vzhledu řady Ninja

* Nechybí výškově nastavitelné plexi.

TAK CO, JAK SE VÁM NOVÉ ER-6 LÍBÍ??

Foto: Kawasaki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno