Kawasaki byla štědrá a krom nové ZZR vypustila do světa také nahatou a polokapotovanou šestistovku v třetí generaci. A zase jsou o chlup sportovnější
A ani tady nejde jen o nějaký facelift. Oba zelení bratři dostali přichází do sezóny 2012 s novým rámem a přepracovaným motorem. Pojďme si projít postupně nejdůležitějšími změnami:
MOTOR
* Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 649 cm3, 4 ventily na válec.
* Výkon 72,1 koně v 8.500 ot./min., točivý moment 64 Nm v 7.000 ot./min.
* Více točivého momentu ve středních otáčkách pro více zábavy a každodenní použitelnosti.
* Delší sací potrubí vedené přes rám.
* Nová konstrukce výfuku.
RÁM
* Zcela nový dvoutrubkový rám vyrobený z vysokopevnostní oceli.
* Lehčí rám s kratší stavbou a delší kyvnou vidlicí slibuje hravější ovládání.
* Konstrukce umožňuje vytvoření integrovaného vedení od hlavy řízení až k zadnímu náboji.
* Zadní vyosený “offset laydown” tlumič.
* Nová dvoutrubková zadní vidlice kopírující vzhled rámu.
DESIGN A TECHNIKA
* Nižší sedlo dovoluje dosáhnout na zem i menším jezdcům.
* Nová přístrojová deska s analogovým otáčkoměrem a digitálním displejem doplněna o další informace – dojezd, spotřeba, ukazatel ekonomické jízdy.
* Lehké šestipaprskové ráfky.
* ABS poslední generace = lehčí a přesněji pracující
* Nádrž je o 20 mm vyšší, motocykl působí nahrbenějším dojmem.
ER-6n
* Ještě agresivnější design, ostré tvary kapoty, popuštěné přední světlo.
* Chrániče vidlice doplňují vzhled přední části a ochraňují vidlici před znečištěním.
* Boční kryty motoru jsou užší, blinkry jsou namontovány na držáku světla.
* Nové LED světlo přispívá štíhlejšímu vzhledu zadní partie.
* Upravené výfukové potrubí a koncovka.
ER-6f
* Je znát ještě silnější příklon k vzhledu řady Ninja
* Nechybí výškově nastavitelné plexi.
TAK CO, JAK SE VÁM NOVÉ ER-6 LÍBÍ??
Foto: Kawasaki