Z Hinckley letos bohužel nic zásadního na veletrh EICMA nedorazilo. Triumph se pustil do dalších verzí svých cruiserů, představil krásnou edici malého Tigera a oznámil chystanou výrobu maloobjemové sportovní motorky.

Jako první přišel během tiskové konference na řadu Thunderbird, který se představil hned ve dvou nových verzích. U obou zůstává stejný základ, tedy řadový dvouválec o objemu 1699 cm3 usazený v klasickém dvojitém kolébkovém rámu.

Thunderbird LT je odpovědí na cestovní cruisery konkurence a jde na to klasickou cestou – velké plexi, kožené brašny (oboje odnímatelné), přídavná bodová světla, rozměrné stupačkové plotny, hluboké blatníky a rozměrné sedlo s opěrkou pro spolujezdce. Jednoduché, není moc co vymýšlet víc. Triumph navíc doplnil zajímavými kónickými trioválnými koncovkami výfuků a vše hodil do pěkných barevných kombinací. Třešničkou na dortu jsou pak první radiální pneumatiky s bílými boky.

Druhou novou verzí velkého cruiseru je pak Thunderbird Commander. Opět ten hutný dvouválec s intervalem zapalování 270°, který se u Commanderu chlubí  151 Nm kroutícího momentu při 3550 ot./min. A k tomu styl, který se nedá nazvat jinak, než “Svalnatý!”. Dominantní široká kola a pneumatiky doplňují  zahalené vidlice, trubkovité výfuky, množství chromovaných součástí, s širokými plotnami a typickými dvěma světlomety Triumph. Rozhodně motorka, kterou na silnici nepřehlédnete.

A do třetice z cruiserů, podobné úpravy jako Thunderbird LT prodělala také America LT. Zásadní je především velké plexi, komfortní sedlo a řídítka nasměřovaná k řidiči. Základ stejný jako u klasické Americi, tedy paralelní dvouhrnek o objemu 865 cm3 s výkonem 61 koní a točivým momentem 72 Nm.

Poslední “novinkou” je pak Tiger 800XC Special Edition. Ani tam se neodehrálo nic zásadního, jde hlavně o barevné provedení, kterému u Triumphu říkají Volcanic Black. Kombinace černé karoserie a červeného rámu a detailů Tigeru sluší.

Foto: Triumph

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno